نتایج مسابقات اسمکدان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات اسمکدان
نوشته شده در دو شنبه 4 اسفند 1393
بازدید : 1024
نویسنده : صادق

Replay Raw

Dean Ambrose Vs Seth Rollins

( دین امبروز سث رولینز را در آغوش گرفت )

( ناگهان در تلویزیون سالن ویدیویی از صحنه تصادف رومن رینز پخش شد )

( صحنه تصادف رومن رینز Stop شد ) ( سپس دوربین روی ماشین زوم شد و تصویر دین امبروز در ماشین دیده شد )

( تمام تماشاگران از دیدن دین امبروز در ماشین شوکه شدند )

( سث رولینز تعجب کرد و به دین امبروز خیره شده بود ) ( دین امبروز به سث رولینز خندید و صندلی را برداشت )

( سپس با صندلی ضربه محکمی به سر سث رولینز وارد کرد )

واکنش گزارشگران : OMG!!

( پرستارهای سث رولینز وارد رینگ شدند و قصد داشتند به دین امبروز حمله کنند ، دین امبروز با ضربات صندلی آنها را نقش بر زمین کرد )

( دین امبروز لباس سث رولینز را پاره کرد ، سپس صندلی را برداشت و با صندلی 10 ضربه سنگین به کمر سث رولینز وارد کرد )

( کمر سث رولینز قرمز و خونی شد )

( دین امبروز دهان سث رولینز را گرفت و فشار داد ، سپس صندلی را زیر سر سث رولینز قرار داد و کرب استامب رو روی او روی صندلی اجرا کرد )

( دین امبروز سالن را ترک کرد )

( دکترها و نگهبانان وارد رینگ شدند ، سپس فورا به وضعیت سث رولینز رسیدگی کردندو او را از آنجا بردند )

( صدای تم سانگ کودی رودز به صدا درامد ، کودی رودز با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

کودی رودز :

رسلمنیا نزدیکه...چیزی که این روزها خیلی به گوش میرسه مرگ من و گلداست در رسلمنیاست...اما سوال اینجاست که ما مقابل کی قرار میگیریم ؟ کی حاضر میشه با ما مسابقه بده ؟

به اون کسی که میخواد حریف ما در رسلمنیا بشه باید چیزایی بگم. من قهرمان کمربند بین قاره ای ، کمربند ایالات متحده و کمربندهای تگ تیم هستم. یعنی تقریبا تمام کمربندهای کمپانی به جز کمربندهای درجه 1 رو صاحب شدم. در طول کریرم ریسک های بزرگی کردم و با کسانی درگیر شدم که هیچ کس جرعتش رو نداشت کسی مثل مسترمکمن...

من به همراه گلداست کشتی گیرانی که سطحشون از ما بالاتر بود یعنی بیگ شو و راب ون دم رو شکست دادیم. با این حال ما در حال حاضر بهترین کشتی گیران درجه 2 هستیم و دیگه وقتشه از الان خودمو به عنوان یک کشتی گیر درجه 1 معرفی کنم. چون که هیچ کدوم از کشتی گیران درجه 1 لیاقت کمربندهای بین قاره ای و ایالات متحده رو ندارن چون نمیتونن بدستش بیارن.

این حرفارو زدم تا به حریفم در رسلمنیا بگم هیچ ترسی ازش ندارم. مــــــــــن در رسلمنیا زنده میمونم و کسی که میمیره حریف منه نه من !! این بزرگترین ، خشن ترین و بهترین مسابقه کریر من خواهد بود پس مطمئن باش تا اخرین انرژی که دارم در اون مسابقه مصرف میکنم تا اون حریف آشغالم رو از پا در بیارم.

در رسلمنیا شما کودی رودز دیگه ای خواهید دید...من انقدر حریف ترسو و بزدلی دارم که حتی تو این مدت حاضر نشده خودشو مقابل من نشون بده. من اینجـــــــــــام...توی رینگ ایستادم و منتظر حریفم در رسلمنیا هستم. چه کسی قراره منو بکشه ؟!

.....

....

...

( صدای تم سانگ بوگیمن به صدا درامد ) ( نور سالن قرمز شد )

واکنش گزارشگران : OMG!!

( بوگیمن وارد سالن شد و ساعتی که در دست داشت را به سر خود کوبید و کم کم به سمت رینگ حرکت کرد )

( کودی رودز از بوگیمن ترسید )

( بوگیمن از پله های رینگ بالا رفت ، سپس وارد رینگ شد و مقابل کودی رودز قرار گرفت ) ( کودی رودز به سمت بوگیمن دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( بوگیمن ضربه کلوزلاین سنگینی به کودی رودز وارد کرد )

...

( بوگیمن از جیبش چند کرم دراورد و قصد داشت کرم ها را در دهان کودی رودز قراره بده ، کودی رودز از رینگ خارج شد و از بین تماشاگران فرار کرد )

( پرومو در حالی که تم سانگ بوگیمن زده شده بود به پایان رسید )

مسابقه اول

آرتروث vs کین

( در نهایت کین با اجرای تومستون موفق به پین کردن آرتروث شد )

برنده مسابقه: کین ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Raw

مراسم امضای قرار داد استون کلد و براک لزنر به همراه پائل هیمن

مسابقه دوم

بودالاس و کفی کینگستن vs اسنشن

( ویکتور بودالاس را از رینگ بیرون انداخت ) ( کانر کفی کینگستن را نقش بر زمین کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی کفی بپره )

( در حین پریدن کفی کینگستن فینیشر خودش رو روی کانر اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: کفی کینگستن و بودالاس ( 500+ سکه )

مسابقه سوم

 بد نیوز برت vs دمیز

( دمیز بد نیوز را به بالای رینگ برد و سوپلکس سنگینی روی او انجام داد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و منتظر بلند شدن بد نیوز شد )

( بد نیوز بلند شد ، دمیز به سمت بد نیوز دوید و ضربه کلوزلاین سنگینی به او وارد کرد )

( میز آماده اجرای فینیشر شد )

( بد نیوز بدل کرد ، سپس فینیشر خودش رو روی دمیز انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: بد نیوز برت ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Raw

مراسم امضای قرار داد استون کلد و براک لزنر به همراه پائل هیمن

( صدای تم سانگ بری وایت به صدا درامد ، بری وایت به همراه دنیل براین وارد رینگ شدند )

بری وایت :

چه تغییری در من و دنیل براین احساس میکنید ؟! ایا فقط چهره هامون و طرز لباس پوشیدنمون عوض شده ؟!

نه...

چیزی که عوض شده اینه که من بعد از یک سال و نیم برای اولین بار قهرمان کمربند سنگین وزن جهان شدم و این گروه رو حفظ کردم و دنیل براین بعد از یک سال و نیم تبدیل به یک برده بی همه چیز شد که مجبوره تا آخر کریرش به وایت فمیلی خدمت کنه. خیلی دلم میخواد راهی برای براین میگذاشتم تا از وایت فمیلی خارج بشه اما دیگه راهی نیست...دنیل براین یک راه در الیمینیشن چمبر داشت که اونو از دست داد.

شاید براتون سخت باشه اما دنیل براین از الان تبدیل به همون چهره هیل سابق میشه. همون چهره هیلی که با دشیلد همکاری کرد تا رندی اورتون و مارک هنری رو شکست بده و با مسترمکمن دست به یکی کرد. دنیل براین از اون روزها هم بدتر شده. چون از این به بعد با وایت فمیلی همکاری میکنه تا حریف هاشو شکست بده.

من میخوام ثابت کنم...ثابت کنم که شایسته ترین و بهترین قهرمان سنگین وزن خواهم بود و این کمربند رو دوباره به کسانی مثل دنیل براین واگذار نمیکنم. من قهرمان به رسلمنیا میرم و قهرمان از رسلمنیا بیرون بیام. دنیل براین با عضویت در وایت فمیلی حضور در رسلمنیا رو از دست داد اون نمیتونه وارد رسلمنیا بشه...

( تماشاگران بری وایت را هو کردند )

بری وایت :

دنیل براین کمربند سنگین وزن رو از دست داد. اما امشب دو نفر از اعضای وایت فمیلی رو نامبروان کانتندر کمربندهای تگ تیم میکنه. این کار به دستور من اجرا میشه تا من به شما ثابت کنم دنیل براین یک عضو وفادار برای وایت فمیلی خواهد بود. میخوام دلیل قهرمان شدن اریک روون و لوک هارپر دنیل براین باشه...

( در نهایت بری وایت کمربند سنگین وزن را بالا گرفت )

( بری وایت و دنیل براین رینگ را ترک کردند و پایین رینگ ایستادند ، صدای تم سانگ اسوز به صدا درامد و بعد از آنها اریک روون و لوک هارپر وارد رینگ شدند )

مسابقه چهارم

#1contender Match

اوسوز vs وایت فمیلی

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ریک روون و جی اوسو درگیری را شروع کردند )

5 دقیقه بعد...

( جیمی یوسو ضربه بیگ فوت سنگینی به لوک هارپر وارد کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی لوک هارپر بپره )

( دنیل براین برای جیمی اوسو مزاحمت ایجاد کرد ، سپس لوک هارپر از بالای رینگ سوپلکس سنگینی روی جیمی اجرا کرد )

( لوک هارپر آماده اجرای فینیشر شد )

...

( جیمی اوسو بلند شد ، لوک هارپر به سمت جیمی رفت و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده )

( جیمی بدل کرد و کراس بادی رو روی لوک هارپر انجام داد )

( در برگشت دنیل براین رانینگ نی رو روی جیمی اوسو اجرا کرد و لوک هارپر را روی او انداخت )

3...2...1

برنده مسابقه: وایت فمیلی ( 500+ سکه ) و ( حریف راب ون دم و بیگ شو سر کمربندهای تگ تیم در راء )

بعد از اتمام مسابقه:

( اعضای وایت فمیلی وارد رینگ شدند و برای دنیل براین دست زدند )

( بری وایت از دنیل براین خواست تا رانینگ نی رو روی جی اوسو اجرا کنه ) ( لوک هارپر و اریک روون جی اوسو را بلند کردند و به سمت دنیل براین هل دادند )

( سپس دنیل براین رانینگ نی رو روی جی اوسو اجرا کرد )

( پرومو در حالی که اعضای وایت فمیلی بالای سر اوسوز ایستاده بودند به پایان رسید )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Raw

راب ون دم و بیگ شو vs اریک روون و لوک هارپر سر کمربندهای تگ تیم

Main Event

بیگ شو vs ادج

( راب ون دم پایین رینگ برای حمایت از بیگ شو ، کریشن پایین رینگ برای حمایت از ادج ایستاده بود )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا ممنتوم دست بیگ شو بود )

5 دقیقه بعد...

( کریشن و راب ون دم خارج از رینگ با یکدیگر درگیر شدند ) ( ادج ddt رو روی بیگ شو اجرا کرد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای اسپیر شد )

( بیگ شو بلند شد ، ادج به سمت بیگ شو دوید ، ناگهان بیگ شو اسپیر رو روی ادج اجرا کرد )

...

( کریشن به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی بیگ شو بپره )

( در حین پریدن بیگ شو گردن کریشن را گرفت و آماده اجرای چکسلم شد ، ادج اسپیر رو روی بیگ شو اجرا کرد )

....2...1

( راب ون دم به ادج و کریشن حمله کرد ، راب ون دم کریشن را از رینگ بیرون انداخت )

...

( ادج با راب ون دم درگیر شد ، راب ون دم ضربه لگد محکمی به ادج وارد کرد ، در برگشت بیگ شو بیگ رایت هند رو روی ادج انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: بیگ شو ( 300+ سکه )

 

مهم ترین اتفاقات :

دنیل براین هیل شد

ثبت مسابقه نامبروان کانتندر بین راب ون دم و بیگ شو مقابل اریک روون و لوک هارپر در راء

بازگشت بوگیمن

بوگیمن و کودی رودز دشمن شدند

 

پایان شوء اسمکدان

 



:: موضوعات مرتبط: نتایج مسابقات , اسمکدان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.